måndag 28 november 2011

En egen stund.


Tack för alla krya på dig hälsningar och tips på brygder som hjälpte, idag var jag tillbaka på jobbet. Jag träffar många människor i mitt arbete och tycker därför det är skönt med en egen stund, med tystnaden som enda sällskap. Det kan bli några varv på en stickning eller bläddra i någon inredningstidning.  Att gå en promenad i skogen är också skönt men då ska det vara utan ficklampa, nu skrämmer den mig med mörkret och vildsvinen, jag föredrar den här platsen. Snart ska jag byta plats till sköna sängen, sov gott alla fina.
/Cia ♥

7 kommentarer:

gamla skolan sa...

Ja , tror nog att vi alla behöver en stund för oss själva emellanåt . Ser ut att vara en skön hörna att koppla av i !
Kramar // Susanne ♥

Fågel Blå sa...

Så skönt att du är tillbaka!
Hjälpte kuren?
Ler!
Fin bild på din mysfåtölj!
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Helt underbar stol, och fårskinnet och fönstret är så fint också. Där har du det mysigt med stickningen.
Kramar
AnnaMaria

Här är gudagott att vara ! sa...

Eftersom jag är hemma och inte orkar jobba, har jag väldigt mycket egentid. - Jag har efter alla år och sjukdomar lärt mej trivas med mej själv, och tycker om att vara ensam långa stunder.
Tystnaden är en ro för själen...
- Din mysplats tycker jag mycket om ♥ !
Ha det gott !
Kram Anneli

Kristina sa...

Visst är det skönt med en egen stund ibland!En mysig plats du har, förstår att du gärna sitter i den stolen. Fönstret där bakom är ju underbart! Här finns också gott om vildsvin, usch för att råka på ett sånt ensam i skogen. Då kan man nog hålla sig för skratt.
Ha det så himla fint!
Kram Kristina

Vintage House sa...

Hej
vilken härlig hörna och visst behöver man att bara få vara själv ibland och bara njuta...
skönt att du kännner dig bättre...
kram
sandra

Marie sa...

Vilken mysig bild!

Kan bara hålla med om att det är väldigt skönt ibland med en egen stund med endast tystnaden som sällskap.

Kram Marie