måndag 27 februari 2012

Verandabygget


Under vintern har den inklädda verandan vilat från allt bygge. Ännu kan jag inte kalla den för glasveranda, det ser mer ut som en nedlagd korvkiosk eller något liknande. Nu är i alla fall golvet från Dala Floda inburet och jag väntar på att fönsterkarmarna ska bli färdigsnickrade. Jag längtar så efter att få ta bort pappen så att jag får se ut igen!
Igår hämtade jag det vackra Handfatet, jag är så lycklig över det!  Det blev en härlig heldag med fikapauser varvat med loppisbesök med en hel del fynd. 
Önskar er en fin start på veckan!
/Cia

12 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
ser med spänning fram emot hur det ska bli och du måste vi handfatet och kul med lite andra fynd...
önskar dig en bra start på veckan
kram
sandra

Fågel Blå sa...

Åhhh så spännande!!!
Kommer att följa din blogg med spänning framöver!!!
bamsekram från Mej
Kathrine

Norregård sa...

Så spännande!! Ser fram emot resultatet:))

Kram Malin

lisashus sa...

Vilken härig veranda det kommer att bli och jag kan mycket väl tänka mej hur den blir med fina fönster...! Åh, så fint!
Lisa

Tinas bo sa...

hahaha Din "nedlagda korvkiosk" kommer att bli supersnygg när det är färdigt!! :))
Ska bli spännande att följa bygget! :)

Kramis Tina

Designe sa...

Hehe..va rolig du är, gammal nedlagd korvkiosk! *fniss* Men du sååå otroligt vackert och annorlunda tvättställ du hittat! Wow!
Ska bli spännande att få se mer!
Kram :)

Vitspets sa...

Såå spännande att få följa bygget .
Så roligt att du åkte i mina trakter igår . Handfatet är bara såååå snyggt .
Ha en fin kväll !
Kram Karina

Här är gudagott att vara ! sa...

Visst är det härligt att gå och vänta på positiva och roliga saker som ska hända. - Man har ett sånt där förväntansfullt pirr i magen !
Varma kramar / Anneli ♥

MariaPar sa...

Thank you for your visit. Your blog is so interesting. Pictures are very beautiful.
Greetings from Poland

Stina sa...

Tänk så härligt när du kan sitta där på verandan och njuta av att den är färdig.:-) Kram Stina

STENLYCKA sa...

Kan tänka mig att det kommer att bli en underbar veranda. Förstår att du är glad åt det vackra handfatet. Skall bli spännande att se det på plats.
Varma kramar till dig goa Cia!
Raina

Anonym sa...

Underbart med en glasveranda. Det står på vår att göra lisa sommar.
Spännande att se hur det blir.
Må så gott
Kram
AC