fredag 1 juni 2012

Utlottning!



Vilken respons när det gällde äggoljetempera! Jag är så glad att i samarbete med OVOLIN, färg och byggnadsvård få lotta ut en burk med 1 liter valfri kulör äggoljetempera. Varför inte pröva att måla en möbel!


1 lott för kommentar.
2 lotter genom att länka till utlottningen med bilden i högerspalten.
3 lotter för följare och länka med bilden.
Skriv hur många lotter du deltar med, utlottningen pågår till och med 10/6.


Förutom olika slags färger finns det mesta som behövs för byggnadsvård, som mina nya fönsterhakar. Genom webbutiken kan du beställa vad du behöver eller varför inte göra en utflykt till Karlslund där det även finns gårdsbutik som bla säljer linnekläder, café, museum och duktiga hantverkare som smed och tapetserare. Karlslund ligger strax utanför Örebro.

Äntligen fredag och jag har många inlägg att läsa hos er, det ska bli en trevlig stund framför datorn med en hel mugg kaffe.

Ha det så gott och lycka till med utlottningen!

29 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej hej detta var en utlottning som passade mig perfekt! jag nämligen älskar att måla om gamla möbler. tar 1 st lott tack!

mvh
alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Alexandra sa...

Hej hej detta var en utlottning som passade mig perfekt! jag nämligen älskar att måla om gamla möbler. tar 1 st lott tack!

mvh
alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vad roligt med en utlottning! Jag tar 1 st lot och håller tummarna!
Ha det bra
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Tina sa...

Jag är ju dotter till en Målarmästare och skulle gärna vilja testa denna färgen!
Tar 3 lotter, tack!

kramkram

Tina sa...

Blogger kan inte hantera min begäran att bli följare tydligen, prövar en annan dag!

Hulda sa...

Så spennende! Jeg er gjerne med i konkurransen din. Så fint det blir i rommet dere lager. Likte bjelkene i taket så godt. :)

cat sa...

Åhh det skulle vara jättekul att testa att måla med äggoljetempera. Jag satsar på full pott och tar tre lotter. Jag har dig i min blogglista och jag har länkat, men i vänster kolumn.
Ha de gott. Kram, Catarina

Sofie sa...

Oj vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med :) Jag har varit nyfiken på äggoljetempera sen jag såg Ernst använda sig av det i ett av sina program, jag var faktiskt och leta efter äggoljetempera i hela stan utan resultat. Så nu hoppas jag på mycket tur för jag har ett målarobjekt här hemma som skulle bli sååå fint att måla med äggoljetempera!

Har länkat till tävlingen på min blogg och följer dig :) Så 3 lotter.

Trevlig helg!
Kram, Sofie

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Spännande, har aldrig provat sån färg ! Här är det ständigt en pensel igång så en sån lott vill jag gärna ha ! Vilken fin blogg du har..tack för titten !

kram anette

Fågel Blå sa...

Hej!
Tar en lott!
Önskar dej en fi Helg
Kramar Kathrine

cat sa...

Jaha, så det blev :o Två kommentarer på samma inlägg! Men om du går in på blogg, så har jag vidarebefordrat en liten award till dig.
Ha de gott. Kram, Catarina

Lilla Kullan sa...

Måla möbler är ju kul.:-)

Ja, här blåser det som bara den. På gräsmattan ligger det tusentals med blomblad från äppelträden.:-) Kram

Designe sa...

Hej! Jag vill jättegärna va med och vinna den underbara linoljefärgen och går igång på färgkartan där! Så kul! Jag deltar med 3 lotter, skriver kommentar, länkar med bild och har lagt mig som följare med bild! Hoppas på tur! Hade varit kul att träffa dig på vår livsnjutarresa men kanske en annan gång! Kram :)

Anonym sa...

Det skulle vara kul att prova måla med den ,ps din blogg är kanon mvh B

vitaspets sa...

Kul med en utlottning vännen
tar 3 lotter
Kram Karina

Lilla Blanka sa...

Hej Cia!

Åh vet du, jag har tänkt att prova sån färg när jag målar på möbler, men så blir det alltid att jag köper den "gamla vanliga" :)
Har till och med tänkt att blanda till à la Ernst, men ej kommit mig för. Tycker det blir så levande och vackert med äggoljetempera.

Kram
Mia

Yvonne sa...

Jag är gärna med på en utlottning av färg, jag visste inte att den fanns färdig att köpa på burk. Trodde man gjorde den själv. Bra tips. Det får bli en lott, jag vet inte hur man gör för att få dom andra två. Typiskt.
Jag gläds med dej för att dina flickor kommer hem snart!!!!
Hälsningar Yvonne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en annorlunda och helt lysande utlottning, vem vill inte vinna av den färgen.
3 lotter till mig.
Kramar
AnnaMaria

Lilla Majken sa...

Spännande, jag är med på tre lotter, tack.

Kram Therese

Lantliv i Norregård sa...

Jag vill vara med så klart:))
Läser om äggoljetempera för fullt, du har gjort mig så nyfiken:))

Jag tar 3 lotter!
Kram Malin

Home Bohemia sa...

Kul utlottning!! Vill gärna vara med!! Har aldrig provat denna färg och har flera möbler som ska målas om:)) 2 lotter till mig!! TACK!Kram Maria

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Å så masse nydelige farger !

Kristina sa...

Oj vad det går frammåt med din fina veranda! Underbar är den och vilken fin färg det bli!! Jag har aldrig målat med äggoljetempera men det skulle vara kul att prova. Sån tur har jag väl inte igen, men jag måste absolut prova såklart! Max antal 3 st. lotter slår jag självklart till med!! Länkar och fixar ikväll när ungarna har somnat! Följare är jag ju redan! :)
Njut på din fina veranda!
Kram Kristina

Här är gudagott att vara! sa...

Oj vad här har snickrats och byggts sen sist jag hälsade på !
Det kommer att bli så fantastiskt fint!! - Och med alla dina vackra grejer som in där ♥
Äggtempera har jag aldrig prövat att måla med ...Men blir förstås väldigt sugen på att pröva när du lovordar den så !
Så klart att jag vill vara med på din utlottning och jag tar tre lotter tack !
Varmaste kramar / Anneli

Jennys gömma sa...

Vilken rolig utlottning! 1 lott tar jag gärna. kram Jenny

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Jag är jätte gärna med i din utlottning :) Tar 3 lotter tack & hoppas på tur! Kram Tilda

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Jag är med, med en lott!
/Helena i Uppsala

Kristina Forsberg sa...

Hej, jag vill jätte gärna vara med i din utlottning.
/Kristina