tisdag 16 december 2014

Bloggvänner!


Men så fina ni är! Jag var inställd på att mitt inlägg kanske skulle skrämma bort er. Men så fick jag läsa varma kommentarer som visar att ni förstår, eller kanske har gått igenom samma sak; att bara finnas där för någon. Ni gav mig krafter, varm tack!



Förra veckan hade jag turen att vinna en fin löpare i linne. Det var AnnaMaria som i samarbete med Iris och Doris hade en utlottning.


Nu ligger den på den större linneduken och de passar så bra ihop. Och så gillar jag inställningen att det gärna får vara lite skrynkligt!


På vintern sitter jag helst i matrummet där jag kan se ut på granen, ängeln och den gamla adventskyrkan, som egentligen är ett fågelhus.
Varm kram till er!
Cia




13 kommentarer:

lisashus sa...

Så fint att du fick positiva och varma reaktioner som stärkte lite mitt i allt! Sånt kan verkligen behövas ibland.

Grattis till vinsten! Så jättesnyggt och det skrynkliga gillar jag också.

Du har otroligt stämningsfullt och fint hos dej! Tänka sej att den fina kyrkan är en fågelmatare! Så fin!

En fortsatt fin decembervecka önskar jag dej!
Kramar
Lisa

Solstrimmor sa...

Grattis till fina vinsten, passar perfekt till dig! Och som kanske gör dig glad mitt i det sorgliga!

Älskar din kyrka:)

Ha det nu så gott som du kan.
Kramar från Eva-Mari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så bra att den redan är framme, den hamnade rätt! Så fint du gjort med den och stora duken, och att du tagit dig tid och fota mitt i allt du har runt dig var gulligt.
Stor kram och grattis/AM

Vardag och flärd sa...

Grattis till en jättefin vinst!
Hoppas du har möjlighet att sitta i matrummet och samla krafter för att vara med din vän!
Kramar Eva

Fågel Blå sa...

Grattis till vinsten, superfin, du har det så fint jag njuter av dina fina bilder!
Fin vecka till dej
Kram Kathrine

Jenny sa...

Grattis till vinsten! Underbar löpare och ljuvliga hyacinter! Kyrkan är ju helt fantastisk, jag skulle inte heller ha den till fåglarna om jag hade den. Annat än min plastiga från coop ...

kram,
Jenny

Meta sa...

Vem bryr sig om ifall det är en fågelsdtuga eller kyrka,tror du, Inte ens fåglarna gör det eller så har de blivit religiösa. hihi. Löparen är så fin hade gärna vunnit den men grattis till dig som fick den. Så fint den pryder ditt bord och man kan se ut till din fina veranda. Är inte ett endaste dugg avis.
Ha det gott
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Åhh så fin kyrka/fågelhus! Alltid lika kul att kika in till dig och se på dina fina bilder...
Önskar dig en fortsatt skön vecka!
Kram Titti

House and Garden by Bia sa...

Grattis till vinsten....den var jättefin och linne är ju så härligt !!Hoppas allt är bra och sköt om dej!
Kram bia

Vit Hortensia sa...

Linne är ju så himla bra just för att det är fint även när det är skrynkligt. Kul att vinna något sånt!
Såååå fin är kyrkan! Alldeles för fin för att låta fåglarna bajsa på den så du gör helt rätt i att ha den inne :D
Kramar till dig!
Birgitta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fniss...vi har ingen nyckel ute där, det är för det han sitter ute. Och jag vet inte hur det är med åtelkamera, tror man måste ha tillstånd från höger och vänster. Men det var lite snopet att vi knappt hann hem och så ringde det, vi har varit en visa på bygden runt jul sen dess!
Kramar/AM

Här är gudagott att vara ! sa...

Visst är det underbart att det finns så många vänliga och empatiska människor som ger så mycket till en fast man inte känner dom på "riktigt".Tycker att det är så otroligt skönt att få uppleva det i den stundtals kalla och egoistiska värld som vi lever i.
Grattis till den vackra linnelöparen, som passar så bra hos dej.
Det fd väldigt originella fågelhuset, är så himla vackert, och tillsammans med din ängel och gran behövs inget mer !
Varma kramar ♥
/ Anneli

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Hehh å nei du , du skremmer nok ikke oss bort nei , vi har vært ute en vinternatt før vet du . Men du , den kirken din er jo så vakker , at den egentlig er et fuglehus det visste jeg ikke. Alt ser så enkelt , rent og vakkert ut hos deg , du gjør det så koselig rundt deg ! Fin Andre juledag til deg ! Klem